Saturday, September 19, 2009

~seLamAt hAri rAyA~

salam..

x sangka da nk raya,rase cam baru je posa..kn3?
sempena syawal ni aku nk mintak maaf pd semua yg baca blog aku ni(adik bradik,kengkawan n sesape je la)..kalo aku ade tersalah ckp, terkasar bahasa, terguris hati(sbb mulutku yg agak sopan) @ terover kt mna2(sbb kdg2 aku agak over)hehehe..harap diampunkan..

aku mcm biasa beraya kt pangkor thun ni, aku cuti pn smpi raya ke 3 je..raya ke 4 aku da start keje..jemput2 la dtg umah...sape2 nk dtg umah 2 dtg la time aku x keje,xpun time aku da blik keje...xpn call @ msg dlu sblum dtg(kut2 aku yg kluar beraya)hehehe..

kalo nk blik kg @ g beraya,hati2 di jlnraya..tetiba aku teringat lagu ni..
"berhati-hati di jlnraya,semoga anda selamat tiba,ucapan selamat hari raya,dr EON(oya)tuk semua" ^-^

semoga syawal kali ini lebih memberi erti kepada kita semua..ingatla orang tersayang,hargaila selagi masih ada...selamat hari raya..
minal aidil wal faizin

No comments: